.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشانه‌های ناتوانی



قال الله تبارك و تعالی :«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ كلِّهِ وَلَوْ كرِهَ الْمُشْرِكونَ»1 (اوست كسی كه فرستاده‌ی خود را با هدایت و آیین درست روانه كرد تا آن را بر هرچه دین است فائق گرداند، هرچند مشركان را ناخوش آید)

اقدامات سازمان‌یافته

در ایالات متحده‌ی آمریكا و در ادامه‌ی ستیز سازمان‌یافته و هدف‌مند، تحت هدایت لایه‌های قدرت صهیونیستی در حلقه‌های حاكمیت آمریكا، با ادیان الهی و مقدسات مؤمنان، قرآن كریم هدف اهانت‌هایی نابخشودنی،‌ جنون‌آمیز و گستاخانه‌ی عده‌ای جنایت‌كار جاهل قرار گرفته است.

اطمینان داریم كه این‌بار نیز آنان این نتیجه را خواهند گرفت كه: «وَمَكَرُواْ وَ مَكَرَ اللّهُ وَ اللّهُ خَیْرُ الْمَاكِرِینَ»2

(و [دشمنان] مكر ورزیدند و خدا [در پاسخ‌شان] مكر در میان آورد و خداوند بهترین مكرانگیزان است) گستاخی جنون‌آمیز و ابلهانه به ساحت مقدس قرآن مجید، كتاب رحمت و هدایت، ادامه‌ی هتك حرمت‌ها و رفتارهای شرارت‌آمیز و موهنی است كه به‌ویژه درسال‌های اخیر به صورت سیستماتیك در همه‌ی عرصه‌ها در غرب نسبت به ادیان الهی و مقدسات آن‌ها صورت گرفته و می‌گیرد.

اسلام‌ستیزی امروز در غرب به شكلی سازمان‌یافته اِعمال می‌شود كه تازه‌ترین نمونه‌ی آن كه به اَشكالی با حمایت‌های دولتی نیز همراه بود، فاجعه‌ی قرآن‌سوزی در چند ایالت آمریكاست.
اهانت به مقدس‌ترین كتب آسمانی در سایه‌ی شوم حمایت شیطان بزرگ، نشانه‌ی دیگری از ناتوانی دشمنان اسلام در برابر منطق نیرومند قرآن كریم است.

نشانه‌های ناتوانی

اسلام‌ستیزی پدیده‌ی جدیدی در غرب نیست. آن‌ها كه از هر مناسبت برای تبلیغ تحمل مخالف، تسامح و تساهل و آزادی استفاده می‌كنند، در مقام عمل وقتی نوبت به خود آن می‌رسد، همه‌ی این ارزش‌ها را به هیچ می‌انگارند. غرب حتی تحمل یك روسری زن مسلمان را ندارد اما به بهانه‌ی دفاع از آزادی، از هتاكان به مقدسات دینی نه فقط مسلمانان، كه دیگر پیروان ادیان الهی نیز حمایت می‌كند و تأسف‌بارتر اینكه این همه جنایت، با تأیید رهبران ارشد این كشورها كه حداقل با سكوت خود، هتاكان را همراهی كرده‌اند، توأم بوده است.

اهانت به مقدس‌ترین كتب آسمانی در سایه‌ی شوم حمایت شیطان بزرگ، نشانه‌ی دیگری از ناتوانی دشمنان اسلام در برابر منطق نیرومند قرآن كریم در تسخیر افكار جهانیان و گسترش سریع و اعجاب‌انگیز اسلام در جهان امروز به‌رغم تلاش‌های همه‌جانبه‌ی سرمداران استكبار است.

كشورهای غربی مدعی هستند كه افراد در رفتار و عمل به اعتقادات دینی خود آزادند و وظیفه‌ی دولت‌ها تأمین آزادی‌های مدنی و ایجاد جامعه‌ای تكثّرگرا و چندفرهنگی است، اما وقتی قرار است این آزادی‌ها برای دیگران به مرحله‌ی اجرا درآید، دولت‌های غربی در برابر آن موانع زیادی ایجاد می‌كنند، به‌طوری‌كه شعار جامعه‌ی چندفرهنگی غربی‌ها عملاً اجرا نمی‌شود و آن‌ها خواستار ادغام سایر فرهنگ‌ها در فرهنگ غرب می‌شوند. این درحالی است كه در قانون اساسی همین كشورها، درخصوص آزادی انسان‌ها در عمل به اعتقادات و آموزه‌های دینی‌شان تأكید شده است.

مسلمین، سلسله‌ی كینه‌توزی‌ها با اسلام و مسلمین را اَعمالی غیر مرتبط با موحدان غربی می‌دانند و بر این باور هستند كه آن‌ها و اعتقادات‌شان نیز در این سلسله اقدامات جنون‌آمیز، مورد سخت‌ترین اهانت‌ها و تعرضات قرار گرفته است. انتظار مسلمانان از همه‌ی موحدان و آزاداندیشان جهان این است كه به مقابله با این‌گونه اقدامات نفرت‌بار برخیزند و اجازه ندهند كه این اَعمال موهن در اثر استمرار به یك رویه و سنت، نزد خداگریزها تبدیل شود.

اطمینان داریم كه هتك حرمت‌ها و گستاخی‌ها نسبت به ادیان الهی و باورها و اعتقادات پیروان آن‌ها در غرب و به‌خصوص آمریكا، بدون آنكه اندیشه‌های صهیونیستی در پشت آن نهفته باشد، و از كمك حلقه‌های این حزب فاسد بهره‌مند گردد، و از حمایت دولتی برخودار باشد، ممكن نیست.

همان‌طور كه باور داریم هیچ یك از نهادهای مذهبی به تأیید این اعمال كفرآمیز و ملحدان نمی‌پردازد. اسلام چراغ پرفروغی است كه انوار مقدس آن سرتاسر جهان را روشن كرده است و روزبه‌روز بر روشنایی آن می‌افزاید. این انوار الهی را با دهان‌های آلوده نمی‌توان خاموش كرد.

پی‌نوشت:
1. سوره صف، آیه 9
2. سوره آل‌عمران، آیه 54



منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهیر انقلاب


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.